قالب وبلاگ قالب وبلاگ
در سال ????:آندروید اول ،ویندوز فون دوم و آیفون سوم - وب سایت تخصصی ویندوز موبایل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب سایت تخصصی ویندوز موبایل
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت ،تحلیلگر ارشد IDC اعتقاد دارد که فروش تلفن های همراه هوشمند در سال ???? بالغ بر ??? میلیون عدد خواهد بود که این آمار در مقایسه با فروش ??? میلیونی در سال ???? افزایش بسیار چشمگیری داشته است.

به هر حال بازار تلفن های همراه هوشمند دارای رشد ? برابری نسبت به تلفن های همراه معمولی است که پیش بینی میشود در سال ???? درصد مشارکت تلفن های همراه هوشمند به بیش از ???? درصد برسد.

در انتهای سال گذشته میلادی ،اندروید خود را به مکان دوم سکوی پرفروشترین ها رسانید و انتظار می‌رود که در سال ???? با توجه به افزایش شرکتهای تولید کننده تلفن های همراه اندرویدی تاج افتخار را بر سر نهاده و بر سکوی اول تکیه بزند.

idc

کوین رستیو  در این مورد می گوید:”اگر چه در سنوات گذشته ،همیشه نوکیا و سیمبیان در حال از دست دادن بازار تلفن های همراه هوشمند بودند به نظر میرسد با اتحاد با مایکروسافت بر سر بستر وینفون که مایکروسافت نیز در حال از دست دادن آن بود این بستر تلفن های همراه هوشمند نیز بتواند خود را به سکوی دوم این رقابت تنگاتنگ برساند و سیمبیان نیز از دور خارج میشود و اگر هم رمقی برای نفس کشیدن داشته باشد در مکان آخر جاخوش خواهد کرد”.

البته طبق پیش بینی‌های IDC ،بستر آیفون و Ios در مکان سوم قرار گرفته و بستر HP’s webOS نیز در مکان چهارم قرار بگیرد.

رستیو ادامه میدهد که :”به طور کلی رشد بازار تلفن های همراه هوشمند در سال ???? بسیار خوب و عالی بود که البته این بازار از سال ???? دارای رقابت نفس گیری در بین شرکتهای تولید کننده بود و انتظار میرود کاربرانی که به هوشمند بودن تلفن همراه خود اهمیتی نمی دادند با تنوع در بین مدلهای تولید شده آنها نیز به سمت این بازار بیایند و به همین دلیل سال ???? سال بسیار خوبی برای این بازار خواهد بود”.



.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
قالب وبلاگقالب وبلاگ