قالب وبلاگ قالب وبلاگ
سامسونگ به دنبال iPad 3 و iPhone 5 - وب سایت تخصصی ویندوز موبایل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب سایت تخصصی ویندوز موبایل
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاریخ جمعه 90/3/13 توسط محمد

< src="http://static.ak.fbcdn.net/connect.php/js/FB.Share" type="text/java">

به تازگی درخواستی از سوی وکلای شرکت کره‌ای سامسونگ برای اپل ارسال شده است. سامسونگ از اپل برای بازدید از محصولاتی که در راه دارد، یعنی iPad 3 و iPhone 5، درخواست اجازه کرده و دلیل آن‌ را این‌گونه اعلام کرده است: “ما می‌خواهیم از این محصولات بازدید کرده و ارزیابی‌های لازمه را جهت جلوگیری از هرگونه شباهت بین محصولات آتی سامسونگ و اپل به عمل آوریم”.

این درخواست سامسونگ، همانطور که پیداست، درخواستی عجیب و نوآورانه می‌باشد و هنگامی جالب‌تر خواهد شد که طرف مقابل بازی، یعنی شرکت اپل، به آن پاسخ مثبت بدهد. از طرفی تفاوت جالبی بین این اقدام سامسونگ با درخواست‌های شرکت اپل وجود دارد. این تفاوت آن است که وکلای اپل، محصولات اعلام نشده و عرضه نشده را دریافت می‌کنند، در حالی که وکلای سامسونگ در این بین به دنبال محصولاتی هستند که حتی تایید هم نشده‌اند.

اگر به بازی Samsung vs. Apple علاقه‌مندید، می‌توانید مصاحبه Daw Jones Newswire با J.K. Shin، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، را بخوانید که در آن آقای Shin، اشتباه اپل را در مورد کپی‌برداری سامسونگ اثبات می‌کند. وی همچنین می‌گوید: “سامسونگ از طراحی‌های مشابه بسیاری در طی سال اخیر استفاده کرده‌است و ادعای اپل، از نظر قانونی مشکل‌ساز نخواهد بود”.



.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
قالب وبلاگقالب وبلاگ