قالب وبلاگ قالب وبلاگ
تلفن همراهتان را با آب جوش شارژ کنید! - وب سایت تخصصی ویندوز موبایل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب سایت تخصصی ویندوز موبایل
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/4/9 توسط محمد

گرانی درباره قطع برق و تمام شدن ناگهانی شارژ تلفن هوشمند ممکن است سبب شود که شما اقدام به شیوه نادرست شارژ باتری خود نمایید.خوشحال باشید چون خبرهای خوبی در راه است.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از Ciol، از این پس کافیست تلفن همراه خود را در آب در حال جوش بیندازید تا سریعا شارژ شود.

به گفته روزنامه خبری کیودو ژاپن، این دستگاه جدید می تواند تلفن های هوشمند و سایر ابزارها را بر روی حرارت و شعله ناشی از سوختن چوب، زغال سنگ، گاز و سایر منابع شارژ نماید.

این دستگاه شگفت آور با نام ژاپنی Hatsuden-nabe (قابلمه مولد انرژی) ساخت شرکت TES NewEnergy می باشد که ظاهری ساده و شبیه یکی از قابلمه های معمولی که می توان در هر آشپزخانه ای یافت، را دارد با این تفاوت این وسیله هر گونه حرارت به اتلاف رفته در مصرف انرژی را با استفاده از یک ماژول ترموالکتریک به جریان الکتریسیته تبدیل می کند.

به گفته TES این قابلمه دارای یک اتصال USB است که می تواند یک دستگاه آیفون اپل را ظرف سه تا پنج ساعت کاملا شارژ نماید و حتی اگر دستگاه هایی نظیر رادیوها و فلش مموری ها دارای یک اتصال USB باشند می توانند از این مولد انرژی بهره جویند.



.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
قالب وبلاگقالب وبلاگ