قالب وبلاگ قالب وبلاگ
تیر 90 - وب سایت تخصصی ویندوز موبایل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب سایت تخصصی ویندوز موبایل
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 

همه ما به همراهی که همیشه پیشمان باشد و مواظب سلامتی جسمی و روحی‌مان باشد نیاز داریم. اما آیا در دنیایی که گاه، گوشی‌های موبایل مبدل به همراه‌ترین همراه ما شده‌اند، می‌توانیم وظیفه غمخواری و دلسوزی را بر دوش آنها بیندازیم؟!

به تازگی شخصی به نام «آنومال مادان» در همین مورد در آزمایشگاه رسانه‌ای MIT تحقیق جالبی انجام داد. او بعد از گردآوری و تحلیل اطلاعات به دست امده از ??? هزار ساعت کاربری موبایل داوطلبان تحقیق، متوجه شد که می‌تواند از روی نوع کاربری کاربران پیشبینی کند که چه کسی در شرف ابتلا به ناخوشی‌هایی مثل سرماخوردگی، آنفلوآنزا یا افسردگی است!

مادان در حال همکاری با MIT است، تا این تحقیق را تجاری کند، به این منظور او یک اپلیکیشن اندروید به نام GINGER.io نوشته است که اطلاعاتی مثل SMSها، تماس‌ تلفنی گرفته شده و اطلاعات مربوط به موقعیت هر کاربر را جمع‌آوری می‌کند، این اپ بعد مدتی متوجه روتین رفتاری کاربر می‌شود و وقتی در یک بازه زمانی تغییری در روتین او مشاهده کند، متوجه می‌شود که او در حال ناخوش شدن است.

در مراحل اولیه افسردگی، یکی از زودهنگام‌ترین نشانه‌ها، تغییر روند ارتباطی شخص با دیگران است، GINGER.io با کشف همین تغییرات، کار خود را انجام می‌دهد.

در حال حاضر پیشبینی و هشدارهای این اپ در مورد افسردگی و ناخوشی‌ها جزئی مثل سرماخوردگی در ?? تا ?? درصد اوقات درست از آب درمی‌آیند. انتظار می‌رود وقتی کاربران بیشتر جذب این اپ شدند، اطلاعات انبوه به دست آمده از شیوه رفتاری آنها و ارتباط رفتارها با ناخوشی‌ها، اپ را در تشخیص ناخوشی‌ها توانمندتر کند.

این اپلیکیشن می‌تواند در آینده نزدیک کاربردهای زیادی پیدا کند، مثلا شرکت‌های دارویی، تشکیلات ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی و شرکت‌های بزرگی که دغدغه پایش سلامتی کارکنان یا بیماران خود را دارند، ممکن است به زودی روی به این اپ بیاورند.



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/4/2 توسط محمد

galaxy-tab-10.11.jpg 

 

بر اساس خبرگزاری کره ای Yonhap News reports , سامسونگ تبلت 8.9 اینچی خود را تا قبل از تابستان عرضه خواهد کرد اما هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات و روز دقیق ارائه به بازار برای آن اعلام نشده است.
این تبلت از خانواده گلکسی تب هست و به عنوان مدل جدید تر گلکسی 10.1 معرفی می شود و این نشان دهنده حرکت انقلابی سامسونگ برای در دست گرفتن بازار جهانی تبلت می باشد.



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/4/2 توسط محمد

samsung_galaxy_tab_10.1_f00.png 

تاریخ معرفی به بازار : مارس 2011
ابعاد : 256.6x172.9x8.6 میلیمتر
وزن :  595 گرم
نوع صفحه نمایش : TFT capacitive صفحه نمایش لمسی, با 16 میلیون رنگ
اندازه : 800x1280 پیکسل, 10.1 اینچ
شبکه بی سیم : Wi-Fi 802.11 a/b/g/n
USB : دارد , V2
دوربین : 3.15 مگاپیکسل, 2048x1536 پیکسل, فوکوس اتوماتیک, LED فلش
سیستم عامل : سیستم عامل اندروید, نسخه 3.0 (Honeycomb)
پردازنده : 1 GHz dual-core processor
باتری :Standard battery, Li-Po 6800 mAh



.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
قالب وبلاگقالب وبلاگ