قالب وبلاگ قالب وبلاگ
اردیبهشت 90 - وب سایت تخصصی ویندوز موبایل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب سایت تخصصی ویندوز موبایل
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 

موبایل جدیدی خریده اید. مبارک باشد. حال با موبایل قدیمی تان چه می کنید؟ آن را می فروشید؟ به دوست یا خانواده می بخشید؟ بسیار خوب است. اما برای عکسها، لیست شماره تلفن ها و دیگر اطلاعات شخصی موجود روی موبایل قدیمی فکری کرده اید؟! پاک کردن تمامی اطلاعات شخصی قبل از آنکه گوشی به دست شخص دیگری بیافتد، موضوعی بسیار مهم و حیاتی است.

?- البته قبل از انجام این کار، یادتان باشد که از همه اطلاعات روی آن یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و همچنین دیتاهای مهم مانند شماره های تماس و برخی عکس، آهنگ، متن و اس ام اس ها را به گوشی جدید منتقل کنید. 

?- سپس اطمینان یابید که اطلاعات روی کارت های حافظه گوشی را هم پاک کرده اید. این کار به صورت معمول با فرمت کردن کارت های میکرو اس دی موجود بر روی موبایل انجام می گیرد. با این کار اطلاعات روی کارت حافظه کاملا پاک خواهند شد. کار ساده تر هم نگهداری کارت حافظه و استفاده از آن بر روی موبایل جدید یا به عنوان یک ابزار نگهداری اطلاعات بک آپ است. صاحب جدید موبایل می تواند متناسب با نیازاش یک کارت حافظه جدید خریداری کند.

?- آخرین مرحله هم که از همه مهمتر است، انجام عملیات پاک کردن اطلاعات روی تلفن همراه هوشمند از طریق اجرای ریست کارخانه ای یا Factory data reset است. البته در برخی تلفن ها ممکن است با نام factory wipe یا hard reset هم دیده شود. این کار همه برنامه ها و اطلاعات شخصی موجود روی گوشی را پاک کرده و آن را به وضعیتی که اولیه خرید بر می گرداند.

 

pic-01-google_android_logo.jpg

تلفن های اندروید:

برای انجام ریست کارخانه ای لازم است که مسیر زیر را دنبال کنید:

Menu > Settings> Privacy> Factory data reset

 

البته به جای این کار می توانید کد زیر را هم با گوشی تان شماره گیری کنید:

*2767*3855#

 

این کار باعث می شود که گوشی خاموش شده و سپس در حالت تنظیمات ریست کارخانه ای روشن شود. البته یک سری تنافض و ناسازگاری هم در شیوه عمل ریست با شماره گیری در گوشی های اندروید مشاهده شده است. این کار ممکن است تمام اطلاعات گوشی شما را به صورت کامل پاک نکند. توجه داشته باشید که گوشی های اندرویدی روت شده () هم ممکن است در قبال ریست کارخانه ای عکس العمل های گوناگونی نشان دهند و به درستی پاک نشوند.

 

pic-02-iphone-logo.jpg

 

آی فون:

دستور ریست کارخانه ای در آی فون در منوی settings و کتگوری General قرار دارد. همچنین با اتصال تلفن به کامپیوتر و استفاده از برنامه iTunes هم می توانید این کار را انجام دهید. در لیست source برنامه بر روی عبارت iPhone کلیک کنید ، سپس با کلیک بر روی تب Summary گزینه Restore را انتخاب کنید. حال شما این امکان را دارید که بازیابی گوشی با استفاده از اطلاعات بک آپ را انجام دهید یا اینکه برای ریست کارخانه ای از گزینه Set up as a new phone استفاده کنید. با انتخاب این گزینه، آی فون شما به عنوان یک تلفن جدید بازیابی شده و تمامی اطلاعات شخصی و برنامه های موجود روی آن پاک می شوند.

 

pic-03-blackberry-logo2.jpg

 

موبایل های بلک بری:

این آدرس را برای پاک کردن اطلاعات دنبال کنید:

Options > Security Options >General Settings > Menu > Wipe Handheld

pic-04-wp7logo_web.jpg

 

ویندوز فون ?:

به این آدرس در منوی گوشی تان بروید:

Settings > About > Reset Phone

شیوه دیگر نابودی اطلاعات ویندوز فون ها، Hard reset با استفاده از دکمه های دستگاه است. البته این شیوه در مدل ها و تولیدات کارخانه های مختلف با هم فرق می کند. برای اطلاع از شیوه هارد ریست موبایل ویندوز فونی خود بهتر است نگاهی به دفترچه راهنمای آن بیاندازید. 




در ادامه مسیر تلاش برای افزایش امنیت اکانت کاربران، فیس بوک قابلیت جدیدی را رونمایی کرد که از تاییدیه اس ام اسی برای جلوگیری از ورودهای غیر مجاز استفاده می کند.

fb-login-approvals-1.jpg

تایید لاگین بسیار ساده انجام می شود: هنگام ورود به اکانت فیس بوک تان با یک کامپیوتر جدید، سایت برای تان یک پیامک حاوی کد دسترسی ارسال می کند. کادری هم در صفحه لاگین در اختیارتان قرار می گیرد، که باید کد دریافتی توسط اس ام اس را تایپ کنید تا بتوانید وارد حساب فیس بوک تان شوید.

 

بعد از اینکه یک بار این مراحل را پشت سر گذاشتید، می توانید آن کامپیوتر را به عنوان سیستم امن یا Trusted device به فیس بوک معرفی کنید، تا در دفعات بعدی مرحله تاییدیه پیامکی را از شما درخواست نکند. اگر هم که تلفن تان را گم کردید، می توانید از این کامپیوترهای امن وارد اکانت فیس بوک تان شده و شماره جدیدی را به سایت برای ارسال اس ام اس معرفی کنید.

 

این شیوه لاگین هم اکنون جزو امکانات اختیاری فیس بوک از طریق صفحه Settings در دسترس است و می توانید آن را فعال کنید. جالب اینکه سیستم لاگین اس ام اسی در ایران هم قابل استفاده است.

برای فعال سازی این امکان مسیر زیر را دنبال کنید :

 

Account > Account Settings > Settings > 

Account Security > Login Approvals

 

هر چه کاربران اطلاعات مهمتری را در صفحه فیس بوک خود به اشتراک بگذارند، این سایت هم باید تلاش خود را برای افزایش ارتفاع دیوارهای امنیتی اش بیشتر کند. همه این کارهای فیس بوک هم برای متوقف کردن حملات فیشینگ و رخنه های کلیک دزدی  انجام می گیرد، که روز به روز افزایش یافته و کاربران را تهدید می کند. 

 

راهنمای تصویری فعال سازی:

در تست نگهبان، این سیستم به خوبی با شماره های ایرانسل کار کرد. اما آزمایش با شماره همراه اول پاسخی در بر نداشت. بعد از درخواست کد اولیه، اس ام اسی با نام FACEBOOK دریافت می کنید که حاوی کد فعال سازی و لینک فعال سازی است.

برای ورود شماره باید ابتدا کشور ایران را از لیست انتخاب کنید. آنگاه شماره تان را با فرمت 9351111111 در کادر مربوطه وارد کنید. توجه داشته باشید که صفر اول شماره یا کد بین المللی ایران (???? یا ??+) نباید تایپ شوند.

fb-login-approvals-2.jpg

facebook1_0.jpg



اMicrosoft My Phone

ین برنامه که توسط مایکروسافت ارائه شده و نسخه بتا هستش برای پشتیبان گیری آنلاین مخصوص ویندوز موبایل هستش
که فعلا نتیجه خوبی داده و براحتی میتونید باهاش کار کنید
در ضمیمه برنامه مورد نیاز برای نصب روی PPC تون رو قرار دادم و از لینک زیر هم وارد صفحه مریوطه بشید تا بتونید به راحتی بک آ بگیرید.

http://sn1-p2.myphone.microsoft.com/mkweb/Start.po?mkt=en-US

دانلود-لینک مستقیم:             http://up.iranblog.com/images/r7f7h1zc8qen9wnbaxqt.zip



< src="http://static.ak.fbcdn.net/connect.php/js/FB.Share" type="text/java">

همانطور که پیش از این در پریانا خواندید، آپدیت بزرگی به نام Mango برای ویندوزفون ? در راه است که ویژگی‌های متنوعی را به این سیستم عامل اضافه می‌کند. اکنون در پادکست توسعه دهنده‌گان ویندوزفون ? (Windows Phone Dev Podcast) از ویژگی‌های دیگر این آپدیت پرده‌برداری شد. تا کنون باخبر شده‌ایم که چت فیسبوک، Office 365 (به همراه SkyDrive و SharePoint) و همچنین هاب بازی‌ها دستخوش تغییرات شده و این آپدیت مواردی مانند هماهنگی بیشتر با Xbox Live، که شامل Automatic Sync می‌شود، را برای کاربران ویندوزفون ? به ارمغان می‌آورد.

ویژگی دیگر آپدیت Mango، نمایش تصویر آلبوم موسیقی در حال پخش (Cover Art) به عنوان تصویر زمینه‌ی Lock Screen می‌باشد. همچنین اسکرین‌شاتی از Group Messaging به نمایش درآمده ولی هنوز اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نشده‌است. منتظر خبرهای بیشتر در مورد ویندوزفون ? و آپدیت عظیم Mango در پریانا باشید.



 


ایستنا-برای نخستین بار در ایران و همگام با آخرین فناوری‌های روز دنیا، ایرانسل اقدام به عرضه نسل جدید سیم‌کارت به کاربران نسل جدید ابزارهای ارتباطی نمود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از آنجایی که استفاده از نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی، مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های ویژه این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر می‌باشد، "میکروسیم"های ویژه ایرانسل در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی نسل جدید همچون iPad و iPhone به علاقه‌مندان به فناوری‌های جدید عرضه شد.

براساس این گزارش، سیم‌کارت‌های نسل جدید ایرانسل از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir، مراکز خدمات و فروشندگان مجاز ایرانسل قابل تهیه است. بهای سیم کارت‌های نسل جدید ایرانسل 100هزار ریال برای سیم کارت‌ اعتباری به همراه 30هزار ریال اعتبار اولیه، یک میلیون و 200هزار ریال برای سیم کارت‌ دائمی، 80هزار ریال برای سیم کارت‌ پیام رسان اعتباری به همراه 20هزار ریال اعتبار اولیه و 500 هزار ریال برای سیم کارت‌ پیام رسان دائمی تعیین شده است.
بنابر اعلام، بهای سیم کارت‌های معمولی ایرانسل شامل هیچگونه تغییری نمی‌شود.

همچنین مشترکین ایرانسل که دارای نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی بوده ولی پیش از این، یکی از سیم کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری نموده‌اند هم می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل یا یکی از فروشندگان مجاز این اپراتور، برای تغییر سیم کارت خود درخواست داده و سیم کارت نسل جدید تهیه کنند. در صورتیکه مشترک مایل به دریافت میکروسیم از طریق شرکت پست باشد، مبلغ 40هزار ریال بابت هزینه پستی به بهای میکروسیم اضافه می‌شود.

در حال حاضر بیش از هزار و 775 شهر و دهستان، 20هزار و 900 روستا و 17هزار کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش خدمات پیشرفته ایرانسل قراردارند.



نوشته شده در تاریخ جمعه 90/2/30 توسط محمد

شرکت مایکروسافت تایید کرد که نسخه آتی از سیستم‌عامل موبایلی Windows Phone بر اساس شماره آن عرضه می‌شود و کاربران این سیستم‌عامل جدید را با نام WP 7.5 در اختیار خواهند گرفت.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت که با نام Mango نیز شناخته خواهد شد، قابلیت‌های فراوان جدیدی را در خود جا داده است که می‌تواند محبوبیت Windows Phone را نزد کاربران افزایش دهد.

سیستم‌عامل Mango که قرار است از ماه مه در اختیار توسعه‌دهندگان نرم‌افزار قرار گیرد، قابلیت پشتیبانی همزمان از چندین فعالیت انجام شده در گوشی هوشمند را دارد و از مهم‌ترین پیشرفت‌های آن می‌توان به ارتقا یافته برای توسعه ابزارهای مناسب از جانب شرکت‌های نرم‌افزاری اشاره کرد که این اقدام از طریق کلید ویژه‌ای با نام Live Tiles که در صفحه نخست سیستم‌عامل قرار داده شده، دنبال می‌شود.

شرکت مایکروسافت در این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی خود امکان پشتیبانی از دوربین و حسگرهای حرکتی گوشی را نیز برای مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری فراهم کرده است تا ابزارهای مناسب آن‌ها نیز تولید شود. همچنین قرار است که همزمان با عرضه این محصول فروشگاه اینترنتی Windows Marketplace نیز به‌روز شود و قابلیت‌های بیشتری در آن ارایه گردد.

کارشناسان بر این اساس پیش‌بینی کرده‌اند که سیستم‌عامل Windows Phone 7.5 می‌تواند یک رقیب اصلی برای اندروید گوگل محسوب شود و سهم شرکت مایکروسافت در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را افزایش دهد.


نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/2/27 توسط محمد

یکی از معایب  Windows Mobile  اینه که نمی تونیم چند تا فایل یا یک پوشه خاص را با بلوتوث ارسال کنیم.این مشکل رو یکی از بچهای همین وطن خودمون حل کرده.این برنامه یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های  مدیریت بلوتوث است.امکاناتش هم زیاده که در توضیحات برنامه وجود داره

امکانات نرم افزار:
1) امکان مدیریت بلوتوث (فعال سازی، نمایان سازی، غیر فعال کردن)
2) امکان ارسال فایل به صورت تکی
3) امکان ارسال فایل به صورت گروهی (قابل انتخاب از پوشه های مختلف توسط مدیریت فایل داخلی)
4) امکان ارسال شاخه توسط مدیریت فایل داخلی نرم افزار
5) امکان نمایش جزئیات ارسال (درصد ارسال، زمان باقی مانده، سرعت و ...)
6) امکان ارسال فایل از طریق File Manager خود ویندوز موبایل... این برنامه یک آیتم به کلیک راست File Manager ویندوز موبایل با نام Send via Persian Blue اضافه می کند که از طریق آن فایل انتخاب شده می تواند از طریق این نرم افزار ارسال گردد.
7) امکان ارسال شاخه از طریق File Manager خود ویندوز موبایل (همانند توضیحات قبلی)
8) امکان چند زبانه بودن (زبان فارسی و انگلیسی به صورت پیشفرض وجود دارد)
9) امکان مدیریت دریافت فایل
10) امکان تعیین مسیر ذخیره فایل های دریافتی (حتی بروی Memory Card)
11) امکان نمایش جزئیات دریافت فایل (درصد ارسال، زمان باقی مانده، سرعت و ...)
12) امکان دریافت فایل حتی زمانی که گوشی در وضعیت Stand By باشه...
13) امکان تعیین اینکه آیا فایل ها برای ذخیره تایید شوند یا خیر... (در صورت غیر فعال بودن می تواند به صورت خودکار پس از دریافت ذخیره گردد)
14) امکان تعیین اینکه چه کسی فایل ها را دریافت کند (نرم افزار Persian Blue یا WM Default Bluetooh Service)
15) نمایش نام دستگاهی که در حال ارسال فایل به دستگاه شما می باشد... (Remote)
16) امکان تعریف قوانین ذخیره فایل های دریافتی. (بدین معنی که شما می توانید محل ذخیره فایلهای دریافتی را به صورت نا محدود بر اساس پسوند آنها تعیین نمایید. به عنوان مثال می توانید فایل های با پسوند mp3. را در شاخه Storage Card\Music\ و بقیه فایل ها را در My Document\ ذخیره نمایید.

نکته : پسوند *. به معنی سایر فایل ها می باشد. اگر قانونی با این پسوند در برنامه تعریف کنید همه فایل های بی قانون در این مسیر ذخیره می گردند.

توجه : تمامی مسیر های نامعتبری که در برنامه تعریف نمایید به مسیر ریشه (\) تغییر می یابند. و فایل های دریافتی در ریشه ذخیره می گردند. اگر هیچ قانونی تعریف ننمایید همه فایل های دریافتی در ریشه دستگاه ذخیره می شوند

 

دانلود - لینک مستقیم:

http://up.iranblog.com/images/9ytk6izi8y42h6hyh39s.zip

 



   1   2   3   4   5      >
.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
قالب وبلاگقالب وبلاگ