قالب وبلاگ قالب وبلاگ
اردیبهشت 90 - وب سایت تخصصی ویندوز موبایل

وب سایت تخصصی ویندوز موبایل
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 

نسخه جدید از مرورگر قوی و محبوب اپرا مینی (با قابلیت فارسی)

Opera Mini v6.00(94470) J2ME - HOT NEW UPDATE



ویژگی ها :
- شیر کردن با فیس بوک و تویتر
- ساپورت کامل لمسی
- سرعت بالا
- اسکین جدید (استایل جدید)

Opera Mini 6 is here! With some cool new features and a bunch of bug fixes, we know you"ll love this new version as much, if not more than cake, ponies, bubble wrap, kittens and duct tape.

New Features:

A fresh new look
Opera Mini 6 sports a new and improved design, including a new skin, and new zoom and jump buttons for easy touch-navigation.

Share

Share links directly to ***** social network sites as you browse, directly from Opera Mini 6.

YouTube support

Click any Mobile YouTube video to launch it directly on your device"s native media player (if available).

Improved zoom for touch screens

Pinch-to-zoom is now supported for multitouch devices. Regular touch devices now zoom with a double-tap, or with Opera"s new zoom buttons.

Open Link in Background

Read your news uninterrupted and utilize the power of tabs by opening new links in the background.

Better Font Support

We"ve been working hard to improve the selection and rendering of Asian fonts, including Thai and Arabic.

دانلود-لینک مستقیم:
 


نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/2/20 توسط محمد
< src="http://static.ak.fbcdn.net/connect.php/js/FB.Share" type="text/java">

معرفی

 یکی از ارکان اساسی برنامه‌های موجود در هر گوشی موبایل، برنامه‌ی مدیریت فایل‌ها می‌باشد. ASTRO File Manager برنامه‌ای است که این قدرت را به بهترین نحو در اختیار دستگاه اندرویدی شما قرار می‌دهد. این برنامه قابلیت‌های فراوانی را در اختیار شما می‌گذارد و کمک می‌کند تا به اعمال مختلفی که مربوط به فایل‌های درون دستگاه‌تان می شود، و حتی فراتر از آن، تسلط خوبی پیدا کنید.

قابلیت ها

از قابلیت‌های متعدد این فایل منیجر قدرتمند می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • مدیریت فایل‌های مستقر بر روی SD Card (تغییر نام، جابجایی، کپی، …)
  • مدیریت چندین فایل و فولدر بصورت همزمان
  • گرفتن Backup از برنامه‌ها
  • مدیریت برنامه‌های در حال اجرا
  • ارسال فایل‌ها (بلوتوث، اتچمنت، …)
  • نمایش تصاویر بصورت بندانگشتی (Thumbnail)
  • خواندن فایل‌های زیپ شده و همچنین توانایی ایجاد فایل‌های ZIP و TAR

نحوه‌ی استفاده

این برنامه به سادگی بر روی اندروید شما نصب و اجرا می‌گردد. بالاترین قسمت برنامه، مسیری را که هم‌اکنون در آن قرار دارید به نمایش می‌گذارد. در زیر آن، نوار ابزار برنامه قرار دارد که می‌توانید توسط آن به دستورهای مختلف برنامه دسترسی داشته باشید. همچنین در پایین‌ترین قسمت (که بخش اعظم برنامه را شامل می‌شود)، پنجره‌ی نمایش فایل‌های موجود بر روی دستگاه شماست. سایر امکانات برنامه نیز از طریق Menu در دسترس می‌باشد.

حداقل مشخصات برای اجرا

برای اجرای این برنامه به اندروید ?.? و یا بالاتر نیاز هست.

تجربه‌ی شخصی

به جرأت می‌توان گفت این برنامه، یکی از برنامه‌های پیشروی اندروید است و نیاز به استفاده از آن بر روی هر دستگاه اندرویدی احساس می‌شود. قابلیت‌های فراوان و قدرتمند آن باعث می‌شود تا بدون هرگونه نگرانی، تسلط کافی بر فایل‌های خود داشته و به سادگی هرچه تمام‌تر بتوانید آن‌ها را مدیریت کنید. اندروید، سیستم عامل بسیار وسیع و منعطفی است که به کاربران این فرصت را می‌دهد تا کارهای بسیار زیادی را بتوانند با دستگاهشان انجام دهند، ASTRO File Manager برنامه‌ای است که می‌تواند شما را در این امر بخوبی کمک کند. شایان ذکر است که این برنامه در دو نسخه رایگان و پولی ارائه می‌شود که نسخه رایگان شامل تبلیغات درون برنامه می‌باشد.

 



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/2/20 توسط محمد
< src="http://static.ak.fbcdn.net/connect.php/js/FB.Share" type="text/java">

با عرضه شدن چیپ‌ست جدید شرکت AMD، AM3+، رقابت بین دو شرکت اینتل و AMD  وارد مرحله ی جدیدی شده است. از همین رو اینتل نیز چیپ‌ست جدید خود یعنی Z68 را عرضه کرده است؛ تا با این محصول استراتژیک، بازار را به سمت خود بکشاند. شرکت گیگابایت به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مادربرد، سری مادربردهای Z68 خود که از نسل دوم پردازنده‌های Core اینتل پشتیبانی می‌کند را عرضه کرده است. از لحاظ رده‌بندی، چیپ‌ست Z68 بین P67 و H67 قرار می‌گیرد. این چیپ‌ست طراحی شده است تا قابلیت اورکلاک برای پردازنده‌ها و حافظه‌هایی پل شنی را ممکن سازد، در حالی که از گرافیک مجتمع پردازنده استفاده می‌کند. در حال حاضر، چیپ‌ست‌های P67 و H67 این توانایی را ندارند.

یکی از فن‌آوری‌های جدیدی که در مادربرد‌های Z68 گیگابایت وجود دارد Touch BIOS نام دارد، که برای انجام تنظیمات بایوس و اورکلاک با یک رابط گرافیکی و قابلیت لمسی استفاده می‌شود. از دیگر فن‌آوری‌های مادربردهای ساخته شده بر پایه این چیپ‌ست می‌توان به فن‌آوری Smart Response اینتل اشاره کرد که با بهره‌گیری از Caching پیشرفته، کارایی سیستم را افزایش چشم‌گیری می‌دهد. با استفاده از Quick Sync نیز می‌توان کار تولید، ویرایش و به اشتراک‌گذاری فایل‌های تصویری را با سرعتی دوچندان انجام داد. به واسطه همکاری جدید بین شرکت گیگابایت و Lucid، مادربردهای جدید گیگابایت از فن‌آوری پیشرفته GPU Virtualization بهره می‌برند که به کاربران اجازه می‌دهد در هر لحظه بین گرافیک مجتمع و کارت گرافیکی خود تعویض کنند.



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/2/20 توسط محمد

< src="http://static.ak.fbcdn.net/connect.php/js/FB.Share" type="text/java">

از شایعات این‌طور برمی‌آید که شرکت HTC قصد دارد نسخه‌ی جدید گوشی myTouch 4G را برای عرضه‌ی جهانی آماده کند. همان‌طور که می‌دانید myTouch 4G از شبکه‌های نسل چهارم هم پشتیبانی می‌کند. اما با توجه به این‌که هنوز بسیاری از کشورها به این شبکه‌های جدید مجهز نشده‌اند، شرکت HTC قصد دارد یک نسخه از این گوشی که از شبکه‌های GSM و ?G پشتیبانی می‌کند را روانه‌ی بازار کند که البته هدف اصلی از ارائه‌ی این نسخه‌ی جدید، بازار اروپا می‌باشد.

از مشخصات اصلی این گوشی می‌توان به مواردی همچون:

  • پردازنده‌ی ? گیگاهرتزی تک هسته از نوع Snapdragon
  • 768 مگابایت حافظه‌ی در حال اجرا
  • صفحه نمایش ?.? اینچ با رزولوشن ???×??? پیکسل
  • دوربین ? مگاپیکسل با قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت HD
  • سیستم عامل آندروید

اشاره کرد.

گوشی مورد بحث ما به احتمال خیلی زیاد شبیه همان نسخه‌ی قبلی است.



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/2/20 توسط محمد

< src="http://static.ak.fbcdn.net/connect.php/js/FB.Share" type="text/java">

هفته‌ی پیش بود که سامسونگ اعلام کرد میزان پیش‌فروش گوشی گالکسی اس ? به عدد ? میلیون رسیده است. اما این شرکت امروز اعلام کرد که این عدد هم‌اکنون به مرز ? میلیون رسیده است که این میزان پیش‌فروش برای سامسونگ برای اولین بار است که رخ می‌دهد.

سامسونگ از ابتدا قصد داشت گوشی گالکسی اس ? را در ??? کشور دنیا و با همکاری  ??? اپراتور به فروش برساند که در حال حاضر کشورهای کره جنوبی و انگلستان اولین کشورهایی هستند که فروش این گوشی در آن‌ها آغاز شده است.

سامسونگ گالکسی اس ? مجهز به سیستم عامل آندروید ?.?.? است و پردازنده‌ی آن ?.? گیگاهرتز و دو هسته‌ای می‌باشد. صفحه نمایش این گوشی باریک، ?.? اینچ و از نوع Super AMOLED می‌باشد. دوربین این گوشی ? مگاپیکسلی  ست و می‌تواند با رزولوشن ????p فیلم بگیرد.



 

به نظر می رسد خط تولید گوشی های واکمن سونی اریکسون حیاتی دوباره یافته است. تنها با گذشت مدتی از معرفی رسمی سونی اریکسون W8، گوشی جدید WT18i (در حال حاضر نام آن همین است) نیز معرفی گردید.

همانند W8 ویژگی های WT18i نیز از آن یک گوشی جوان پسند و به صرفه ساخته است. پردازنده ی این گوشی Marvell PXA 920  است که بر روی ???Mhz تنظیم شده، همچنین صفحه نمایش HVGA آن نیز ??? اینچی است. این وسیله ??? مگابایت حافظه ی داخلی داشته و یک درگاه کارت حافظه ی microSD (با پشتیبانی تا ?? گیگابایت) نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

یک دوربین ? مگاپیکسلی با قابلیت تصویر بردای ???p نیز نیازهای تصویربردای کاربر را پاسخ خواهد داد، همچنین دوربین جلویی گوشی نیز مکالمات تصویری را امکان پذیر می سازد. وزن این گوشی نیز تنها ??? گرم است.

سیستم عامل عنوان شده برای این دستگاه OMS 2.5 است که می بایست سیستم عاملی مبتنی بر آندروید ??? Froyo باشد. سیستم عامل انتخابی و شبکه ی پشتیبانی اعلام شده برای این دستگاه (TD-SCDMA) نشان از این دارد که این محصول جدید سونی اریکسون تنها مختص چین است، اما احتمال توزیع جهانی آن نیز وجود دارد.

در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی از تاریخ ارائه و یا قیمت آن منتشر نشده است. صفحه ی نمایش خانگی خود گوشی (در تصویر بالا قابل رویت است) به ما تاریخ ??-??-???? را نشان می دهد که ممکن است یک تاریخ خاص مد نظر شرکت سونی اریکسون باشد.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/2/18 توسط محمد

 HTC Cha Cha و HTC Salsa، هر دو از گوشی های فیس بوکی اعلام شده در MWC 2011 می باشند. برنامه ریزی اعلام شده برای هر دو گوشی، نیمه ی دوم سال ???? بود، اما اکنون یک تاریخ خاص در یکی از صفحات فیس بوک HTC منتشر شده است.

HTC آلمان پوستری ارائه کرده و در آن اعلام می کند که مراسم هایی در آلمان، سوئیس و اتریش در ?? ژوئن برگزار می شوند که محوریت آنها فیس بوک هستند. اما این مورد یادآوری چه چیزی است؟ درست است، HTC Sensation نیز چند هفته ی پیش مراسمی مشابه را برای معرفی در لندن داشت. اما اینکه آیا در این مراسم HTC Cha Cha اعلام انتشار خواهد شد را تنها گذر زمان به ما نشان خواهد داد.



<      1   2   3   4   5      >
.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
قالب وبلاگقالب وبلاگ