قالب وبلاگ قالب وبلاگ
فروردین 90 - وب سایت تخصصی ویندوز موبایل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب سایت تخصصی ویندوز موبایل
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 

 


دانلود Devil May Cry 4 - بازی موبایل شیطان هم می گرید 4

Devil May Cry 4، چهارمین بازی از مجموعه شیطان هم می‌گرید است که این بار این بازی جذاب و ماجراجویی برای موبایل نیز ارائه شده است.
در این بازی، شما در نقش بازیگر نخست و قهرمان آن نرو و در بعضی مراحل در نقش دانته بازی می‌کنید. جزئیات پیچیده و گرافیک بالا باعث شده این بازی بسیار مورد علاقه مخاطبان قرار گیرد.شما به عنوان بازیکن سعی در کشف مناطق جدید، مبارزه با اهداف بازی و به وجود آوردن تجربه برای شخصیت داستان هستید.

ویژگی های بازی Devil May Cry 4:
- سازگار با صفحه رتینا و مرکز بازی ایفون
- مبارزه به صورت خیابانی و یا اسلحه و یا فنون شمشیر بازی
- بالا بردن سطح و ویژگی های شخصیت اول داستان
- دارا بودن ?? سطح و ? مرحله جذاب


شماره نسخه: 1.01.00
پلاتفرم: , MacOSX ,
ویرایش پلاتفرم: iOS 4.1 or later
سایز صفحه: , 480x320 ,


فایل نصب بر روی:

Apple: iPhone, iPod touch, and iPad

حجم فایل: 149 مگابایت
لینک های دانلود - (مستقیم)
لینک های دانلود - (کمکی)

http://rapidshare.com/files/447863247/Capcom.Devil.May.Cry4.v1.01.00.iPhone.iPod.Touch.iPad.iOS.4.1.ipa_p30download.com.part1.rar
http://rapidshare.com/files/447863184/Capcom.Devil.May.Cry4.v1.01.00.iPhone.iPod.Touch.iPad.iOS.4.1.ipa_p30download.com.part2.rar

رمز فایل: www.p30download.com


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/1/8 توسط محمد

 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود 


شرکت spb ورژن جدید محصول کم نظیر خود PocketPlus را در ماه اکتبر وارد بازار کرد. این نرم افزار با قابلیت های گرافیکی خود استفاده از پاکت پی سی را برای شما آسان می کند. در نسخه جدید مشکلات سنگین بودن نرم افزار رفع شده و هماهنگی با wm6 اضافه شده است. ورژن کامل این نرم افزار با سریال که در حال حاضر کمیاب است در اختیار شما قرار می گیرد.
در هنگام نصب به دلخواه شما نرم افزار spb Diary هم قابل نصب می باشد

 

 نکته : فایل مورد نظر بصورت فشرده با پسوند های Zip میباشد . لذا بعد از دریافت فایل ، آن را از حالت فشرده خارج  و سپس با استفاده از دستگاه بلوتوث یا کابل و یا دستگاه کارت ریدر برروی گوشی موبایل خود Install نمایید .
 دانلود | Download سرور  1 - حجم 1.57 مگابایت
 دانلود | Download سرور 2 - حجم 1.57 مگابایت
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود



 

 

بازی مهیج اتومبیل رانی آسفالت Asphalt 6: Adrenaline - آیفون و آیپاد


مسابقات فوق حرفه ای Asphalt 6: Adrenaline با بهترین رانندگان دنیا یکی از بهترین و زیبا ترین بازی های اتومبیل رانی میباشد که با گرافیک بسیار بالا به جذابیت این بازی افزوده است. شما میتوانید بین ده اتومبیل ارائه شده در این بازی یکی را انتخاب کرده و در شهرهای مطرح دنیا به مسابقه بپردازید نکته قابل ذکر این است که در این مسابقه پلیس نیز در کمین شما نشسته و به تعقیب و دستگیری شما میپردازد.

 



 این بازی بر روی تمامی گوشی های موبایل آیفون و آیپاد قابل اجرا میباشد.

 دانلود رایگان با لینک مستقیم - 548 مگابایت | لینک کمکی (مستقیم)
 پسورد فایل زیپ : www.asanmob.com



 

 

تدوین برنامه های آفیس بر روی موبایل با Picsel Smart Office v1.2.7


نرم افزار قدرتمند Picsel Smart Office یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش فایلهای آفیس بر روی تلفن همراه می باشد که بر روی گوشی های نوکیا سری 60 نسخه 5 قابل نصب نمی باشد. شما می توانید توسط این نرم افزار مجموعه فرمتهای رایج در آفیس را ویرایش نمایید. یکی از قابلیتهای جالب این نرم افزار نمایش اسناد شما به صورت سه بعدی می باشد. برخی از فرمتهای رایج پشتبانی شده توسط نرم افزار شامل Microsoft Word 97, 2000, 2003, XP, 2007: .doc .docx ,Microsoft Excel 97, 2000, 2003, XP, 2007: .xls .xlsx , Microsoft PowerPoint 97, 2000, 2003, XP, 2007: .ppt .pptx , Adobe Acrobat PDF 1.0 to 1.7: .pdf * ,Images: .jpg (.jpeg) .png .bmp .wmf .emf .gif  ,Plain text: .txt

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Picsel Smart Office v1.2.7:
نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت ورد، اکسل، پاورپوینت و ...
نمایش اسناد پی دی اف و عکس
قابلیت کشیدن و رها کردن فایلها در گوشی های لمسی
قابلیت زوم کردن سریع بر روی اسناد و فایلهای متحرک
قابلیت نمایش سه بعدی اسناد
قابلیت ذخیره سازی تمامی اسناد با پسوند قابل مشاهده بر روی سیستم
ویرایش سریع و کامل اسناد، متن، فونت، رنگ، و...
قابلیت پشتیانی کامل از فرمتهای رایج آفیس
پشتیانی کامل از تمامی زبانهای رایج
- و...

 



 این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا سری 60 نسخه 5 میباشد.

 دانلود رایگان با لینک مستقیم - 5.41 مگابایت | لینک کمکی (مستقیم)
 پسورد فایل زیپ : www.asanmob.com



مردم ایران دوست دارند همپای سایر مردم جهان از تازه‌ترین محصولات الکترونیکی و دیجیتال استفاده کنند حتی اگر بخشی از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تولیدات جدید اجازه و امکان استفاده در ایران را نداشته باشد.

به گزارش ورد آی تی از روزنامه انگلیسی دیلی استار از بازار فناوری‌های نوین در ایران : تحریم‌ها نتوانسته مردم و تجار ایران را از دستیابی به تکنولوژی‌های روز دنیا محروم کند.

روزنامه انگلیسی دیلی استار در گزارشی ضمن بررسی تحریم‌ها بر ضد ایران نوشت: باوجود تحریم‌های آمریکا و شورای امنیت تازه‌ترین و جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در فروشگاه‌های تهران به چشم می‌خورد و برای مثال مشتریان می‌توانند جدیدترین مدل آی‌پد شرکت اپل را خریداری کنند.

این روزنامه در ادامه افزود: در مرکز رایانه پایتخت در شمال تهران می‌توان تازه‌ترین و جدیدترین گوشی‌های تلفن همراه و رایانه‌های تولیدی شرکت‌های معتبر بین‌المللی جهان را مشاهده کرد. محصولات تولیدی شرکت آمریکایی اپل به طور چشمگیر و وسیعی در بازار تهران وجود دارد و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.
یک مغازه‌دار در بازار تهران می‌گوید: این واقعا خیلی جالب است که شما می‌توانید آخرین تکنولوژی و تولیدات روز دنیا را با قیمتی پایین در کشوری که مورد تحریم‌های آمریکاست، پیدا کنید. در بازار تهران قیمت یک دستگاه آی‌پد بسته به مدل آن بین ??? تا ???? دلار است. این قیمت‌ها تقریبا با قیمت مدل‌های اپل در بازار انگلیس یکسان است.

 

براساس این گزارش آمریکا از سال ???? میلادی تاکنون ایران را با تحریم‌های تجاری و اقتصادی روبرو کرده است.
شرکت‌های آمریکایی به هیچوجه اجازه همکاری با ایران را به خصوص در بخش نفت و گاز ندارند. کالاهای ایرانی غیر از خشکبار و فرش نیز اجازه ورود به آمریکا را ندارند.
از سال ???? تاکنون نیز دامنه تحریم‌های شورای امنیت و غرب بر ضد ایران تشدید شده ولی همه این تحریم‌ها مانع از حضور گسترده مارک‌های تجاری آمریکایی در بازار ایران نشده است.

یک فروشنده محصولات اپل در تهران می‌گوید: گرچه تحریم‌ها محدودیت‌هایی برای تجار ایرانی ایجاد کرده ولی آنها به خوبی می‌دانند نیازهای خود را چگونه تامین کنند. بخش زیادی از کالاهای مورد نیاز ایران از آسیا و اروپا وارد می‌شود.
در بخش محصولات دیجیتالی به راحتی می‌توان مارک‌های تجاری آمریکایی یا مارک‌های تحت لیسانس شرکت‌های آمریکایی را در ایران یافت.

وی افزود: کمتر از یک ماه پس از معرفی مدل جدید آی‌پد می‌توان آن را در بازار ایران یافت. سایر مارک‌های آمریکایی مثل دل، اچ پی، بلک‌بری و موتورولا نیز همین‌گونه است.
براساس این گزارش، تحریم‌ها موجب نشده تا مردم و تجار ایرانی از دستیابی به تکنولوژی روز دنیا که حتی در شرکت‌های آمریکایی تولید شده محروم شوند.
این فعال تجاری ایرانی در ادامه گفت: مردم ایران نیز دوست دارند همپای سایر مردم جهان از تازه‌ترین محصولات الکترونیکی و دیجیتال استفاده کنند حتی اگر بخشی از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تولیدات جدید اجازه و امکان استفاده در ایران را نداشته باشد.

یک استاد دانشگاه در تهران نیز با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها پس از ?? سال عرضه انرژی ارزان در بازار گفت: من فکر نمی‌کنم اقتصاد ایران از تحریم‌ها چندان متضرر شده باشد تا از برخی مسائل دیگر.



شرکت دل چاپگر جدید خود را که ظاهر جدید و جالبی دارد و برای نخستین بار در نمایشگاه CES 2011 بازار معرفی شد، وارد بازار کرد.

به گزارش ورد آی تی و به نقل از ایسنا ، این چاپگر دستی و قابل‌حمل به طور ویژه برای تلفن‌های همراه و دوربین‌های دیجیتالی ساخته شده است، با استفاده از کابل USB به دستگاه‌های دیجیتالی و الکترونیکی مختلف متصل می‌شود و ضمن پشتیبانی از فناوری PictBridge، می‌تواند با استفاده از فناوری بلوتوث نیز ارتباط خود را با دستگاه‌های مختلف برقرار کند.

 

 

چاپگر جدید دل Wasabi PZ310 نام گرفته و مبتنی بر فناوری ZINK است. این فناوری هنگام چاپ تصاویر و متون، یک لایه ویژه روی کاغذ می‌کشد و بر این اساس به تونرهای لیزری یا مخزن ویژه جوهر نیازی ندارد.

این چاپگر می‌تواند در هر ?? ثانیه یک تصویر را با کیفیت بسیار عالی روی کاغذهای ? در ? اینچی با کیفیت بالا چاپ کند.

شرکت دل اعلام کرده است که از هم‌اکنون به مدت محدود کاربران می‌توانند این چاپگر را به قیمت ?? دلار خریداری کنند که با خاتمه یافتن این دوران، قیمت چاپگر به ??? دلار خواهد رسید.



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/1/8 توسط محمد

تعداد زیادی از کاربران مک بوک پرو های جدید (MacBook Pro) گزارش داده اند که این مک بوک ها هنگامی که تحت بار سنگین اطلاعات قرار می گیرند کرش می کنند .

به گزارش ورد آی تی به نقل از گیزمگ  ,این موضوع تا ?? صفحه در سایت پشتیبانی اپل جلو رفته است، پس می توان نتیجه گرفت که مشکل مختص به یک یا دو نفر نیست. به احتمال زیاد این مشکل به پردازندهای گرافیکی جدید AMD مک بوک ها مرتبط است، زیرا تنها سویچ کردن کارت گرافیک می تواند این مشکل را رفع کند.

اپل نیر در حال حاضر هیچ نوع راه کاری ارائه نداده است، اما کاربری که با بخش خدمات مشتریان اپل صحبت کرده گفته است که اپل از این موضوع آگاهی دارد و دلیل این کرش کردن را وجود یک مشکل در OS لپ تاپ یا درایورهای آن می داند.



<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
قالب وبلاگقالب وبلاگ