قالب وبلاگ قالب وبلاگ
فروردین 90 - وب سایت تخصصی ویندوز موبایل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب سایت تخصصی ویندوز موبایل
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
 

شرکت Aircell که در زمینه ارایه خدمات مخابراتی به شرکت‌های هواپیمایی فعالیت می‌کنند، نخستین گوشی هوشمند هوابرد جهان را عرضه می‌کند تا بر این اساس گوشی‌های هوشمند مدرن با تمام قابلیت‌های خود در آسمان‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرند.

به گزارش ورد آی تی به نقل از ایستنا , این گوشی هوشمند Aircell Smartphone نام دارد و به طور خاص برای استفاده در هواپیماها طراحی شده است. مسافران هوایی با استفاده از این محصول می‌توانند کلیه قابلیت‌ها و امکانات گوشی‌های زمینی را در اختیار بگیرند. روی این گوشی سیستم‌عامل اندروید نصب شده است و کاربر در ارتفاع بالا هم می‌تواند با اتصال به اینترنت، تمامی ابزارهای مورد نظر خود را برای این سیستم‌عامل بارگذاری کند.

این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی ?/? اینچی می‌شود که به گفته Aircell این بزرگترین نمایشگر لمسی است که تاکنون برای یک گوشی هوابرد در نظر گرفته شده است. این گوشی جدید به فناوری ارتباطی بلوتوث نیز مجهز شده است که امکان اتصال گوشی با سیستم الکترونیکی تعبیه شده در صندلی‌های هواپیما را نیز فراهم می‌کند.

 

این گوشی هوشمند به صورت خاص برای مدیران و کارمندانی  که به صورت دایمی سفرهای هوایی انجام  می‌دهند طراحی شده و زمان عرضه عمومی آن به بازار اواخر سال ???? میلادی اعلام شده است



اکثر ما نیز یک کامپیوتر در خانه و یک کامپیوتر در محل کار داریم. ناچارا موقعیت هایی پیش می آید که از یک کامپیوتر استفاده می کنیم در حالیکه آرزو می کنیم که به یک فایل در کامپیوتر دیگری دسترسی داشته باشیم.

به گزارش ورد آی تی به نقل از گیزمگ , در حالیکه نرم افزارهای دسترسی از راه دور برای این کار وجود دارند، iTwin سیستمی را معرفی می کند که راه حل ساده تری به نظر می رسد . دو قطعه فلش که همانند درایو عمل می کنند و به هر کامپیوتری متصل می شوند، و به آنها این امکان را می دهند تا با استفاده از یک ارتباط اینترنتی امن، به صورت رایگان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

برای استفاده از iTwin، بعد از برقرار کردن یک اتصال بین دو کامپیوتر ، شما این دو قطعه را در درگاه USB این دو کامپیوتر قرار می دهید. از آنجا که هر دو کامپیوتر دسترسی به اینترنت دارند، از طریق اتصال رمزگذاری شده ی ??? بیتی AES، کاملا به هارد درایوهای یکدیگر دسترسی دارند.

اگر یکی از قطعات گم شد یا دست فرد غریبه ای افتاد، می توان آن قطعه را از راه دور از کار انداخت.



ظرفیت ??? گیگابایت برای یک حافظه SD کوچک واقعا کار فوق العاده ای است که تصورش هم راحت نیست. اما سرانجام پرظرفیت ترین حافظه SD که در نمایشگاه سی ای اس امسال معرفی شده بود از روز گذشته وارد بازار شد.

به گزارش ورد آی تی به نقل از سی نت , شرکت سازنده نام کامل اش را Lexar Professional 133x SDXC نامیده و می گوید این حافظه دارای حداقل سرعت ?? مگابایت در ثانیه برای خواندن و نوشتن اطلاعات است. حالا عکاس های حرفه و به خصوص کسانی که به دنبال فیلم برداری اچ دی هستند می توانند با خیال راحت تا مدت زمان طولانی بدون نگرانی از اتمام حافظه به کارشان ادامه دهند و در هنگام انتقال اطلاعات به کامپیوتر هم از حداکثر سرعت لذت ببرند.

البته فکر نکنید که بشر به همین ابعاد و سرعت ها محدود میشود. برای مثال چند ماه پیش شرکت های بزرگ سازنده این گونه حافظه ها مشخصات فنی جدیدی را اعلام کردند که به آنها اجازه میدهد حافظه هایی با سرعت ??? مگابایت در ثانیه و ظرفیت ? ترابایت بسازند.

 

حافظه ??? گیگابایتی با قیمت ??? دلار وارد بازار شده است. می توانید مدل ?? گیگابایتی را هم با قیمت ??? دلار بخرید.



نوشته شده در تاریخ جمعه 90/1/5 توسط محمد

شرکت مایکروسافت با به‌روز کردن Windows Phone 7 سرانجام قابلیت Copy و Paste را به این سیستم‌عامل موبایلی افزود تا کاربران در گوشی‌های هوشمند تحت این پلتفورم جدید بتوانند کلیه قابلیت‌های یک رایانه شخصی را در اختیار داشته باشند.

به گزارش ورد آی تی ,  نسخه جدید این سیستم‌عامل علاوه بر دارا بودن قابلیت Copy و Paste، امکان باز شدن سریع‌تر ابزارها و بازی‌ها را نیز فراهم می‌کند، ارتباط مستقیم با فروشگاه اینترنتی Marketplace را فراهم می‌سازد، ارتباط با شبکه بی‌سیم Wi-Fi را تقویت می‌سازد، ابزارهای Outlook و MMS را در اختیار کاربران می‌گذارد و ابزارهای لازم برای استفاده آسان‌تر از فیس‌بوک را ارایه می‌دهد.

در این  سیستم‌عامل جدید فرآیند Copy و Paste بسیار آسان انجام می‌شود. کافی است که کاربر برای کپی کردن یک فایل روی آن کلیک کند و سپس با زدن آیکن Copy فرآیند مربوطه را انجام دهد. پس از این اقدام کاربر می‌تواند در محل مورد نظر خود یک کلیک کرده و دکمه Paste را بزند تا فایل مورد نظر آن ارسال شود. این فرآیند در سیستم‌عامل Windows Phone 7 دقیقا شبیه به فرآیند Copy و Paste در رایانه‌های شخصی انجام می‌شود.

 

طبق اخبار  منتشر شده، مایکروسافت هم‌اکنون در حال کار کردن روی نسخه دیگری  از پلتفورم Windows Phone است. این نسخه جدید Mango نام دارد که احتمالا نسخه ?/? سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت می‌باشد.



نوشته شده در تاریخ جمعه 90/1/5 توسط محمد

اخیراً یک منبع آگاه از طرف Foxconn، اطلاعات جدیدی در رابطه با نسل پنجم تلفن های هوشمند کمپانی اپل، آیفون ? را منتشر ساخته است.

به گزارش ورد آی تی به نقل از تک تری , هرچند بسیاری از این اطلاعات پیش از این نیز فاش شده بود اما هم اکنون نکات جدیدی به آنها اضافه شده است.

آنچه قطعاً مشخص است آنکه، کمپانی اپل یک نمونه از آیفون ? را برای برخی افراد در کمپانی Foxconn به نمایش گذاشته و اعلام شده است که تولید انبوه آن به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش ورد آی تی ،در رابطه با طراحی، آیفون ? از بسیاری جهات شبیه به آیفون ? خواهد بود اما با دو تفاوت مهم.

نخست، جنسی که بدنه موبایل با آن ساخته می شود فرق کرده است و دیگر آنکه، اندازه صفحه نمایش آیفون ? بزرگتر خواهد بود.

هرچند که اندازه طول و عرض آیفون ? با آیفون ? تفاوتی ندارد اما اپل تصمیم گرفته است لبه های مشکی رنگ در حاشیه صفحه نمایش آیفون ? را حذف کرده تا بدین تریتیب فضای بیشتری بدست آورد.

 

پیش از این، برخی منابع خبری اظهار کرده بودند که قسمت پشت آیفون ? به مانند گذشته منحنی (Curved) خواهد بود اما این منبع آگاه از Foxconn اعلام کرده است که قسمت پشت آیفون ? مسطح (Floating) و از جنس فلز است.

جنس فلزی که قرار است اپل برای پشت آیفون ? استفاده کند، هنوز مشخص نیست. منطق می گوید اپل از “آلومنیوم” استفاده می کند اما برخی حدس و گمان ها می گوید شاید از فلز مایع “Liquid Metal” که نوعی آلیاژ مخصوص است، استفاده شود. خاطر نشان می سازد، اخیراً اپل مالکیت شرکت liquidmetal را بدست گرفته است!



نوشته شده در تاریخ جمعه 90/1/5 توسط محمد

شرکت سامسونگ به دنبال برگزاری کنفرانس بین‌المللی CTIA دو رایانه لوحی جدید خود را مجهز به سیستم‌عامل اندروید و با امکانات متفاوت روانه بازار کرد.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایستنا، این دو رایانه لوحی با نام Galaxy Tab و با اندازه‌های ?/?و??/? اینچ به دست مشتریان خواهند رسید که روی هر دو آن‌ها نسخه ? سیستم‌عامل اندروید که با نام Honeycomb نیز شناخته می‌شود، نصب شده است. این دو رایانه لوحی شامل رابط کاربری TouchWiz 4.0 نیز می‌شوند.




قرار است که این دو رایانه لوحی با نام‌های Galaxy Tab 8.9 و Galaxy Tab 10.1 عرضه شوند که مدل اول شامل نمایشگر ?/? اینچی می‌شود و تصاویر را با کیفیت WXGA پخش می‌کند. این محصول در اندازه‌های ???/?، ???/? و ?/? میلی‌متر ساخته شده است و با داشتن باتری ????mAh تنها ??? گرم وزن دارد و در عین حال یکی از باریک‌ترین رایانه‌های لوحی موجود در بازار محسوب می‌شود.
مدل دیگر رایانه لوحی که سامونگ هم‌اکنون آن را معرفی کرده است نمایشگر ??/? اینچی دارد که طول، عرض و ضخامت آن به ترتیب ???/?، ???/? و ?/? میلی‌متر است. این محصول از iPad 2 اپل هم باریک‌تر است و به همین خاطر می‌تواند یک رقیب جدی برای آن محسوب شود.
روی این دو محصول پردازنده دوهسته‌ای یک گیگاهرتزی نصب شده و شرکت سامسونگ اعلام کرده است که در آینده نزدیک هر دوی آن‌ها را وارد بازار جهانی می‌کند.



به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو یک پایگاه اینترنتی از رونمایی تلفن همراه هوشمند ? بعدی شرکت HTC در نمایشگاه هفته آینده CTIA خبر داد.

وب‌سایت اینترنتی Boy Genius در گزارش خود آورده است که شرکت‌های مختلف در نمایشگاه هفته آینده CTIA از طرح‌های مخفی خود رونمایی خواهند کرد و ما برخی از آنها را پیش از این نمایشگاه برای شما بازگو خواهیم کرد.

این پایگاه اینترنتی در ادامه ادعا کرده است که شرکتHTC در نمایشگاه هفته آینده از تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش ?بعدی HTC Evo 3D و تبلت نسل جدید Evo View 4G رونمایی خواهد کرد.

CTIA-HTC-Evo-3D


بوی‌جنیوس در ادامه گزارش کرده است که تلفن همراه هوشمند Evo 3D از صفحه نمایش ? بعدی با قابلیت برجستگی اتوماتیک (autostereoscopic) به اندازه ???×??? برخوردار خواهد بود که آن را یک پردازنده ??? گیگاهرتزی دو هسته‌ای، یک گیگابایت رم، ? گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند.

این پایگاه اینترنتی همچنین مدعی شده است که تبلت View 4G شرکت HTC نیز از صفحه نمایش ? اینچی ????×??? پیکسل و همچنین دوربین ? مگاپیکسلی در پشت تبلت، دوربین ??? مگاپیکسلی در جلو برخوردار است. عمر باطری ???? mAh، خروجی HDMI با پشتیبانی از DLNA هم از دیگر مشخصات اعلام شده این تبلت است.

بوی‌جنیوس همچنین یادآور شده است که سیستم عامل هر دو دستگاه آندروید نان زنجبیلی (Android Gingerbread) بوده و هر دو به رابط کاربری ویزه سنس HTC مجهز هستند.

شرکت اچ‌تی‌سی پیش از این از اولین محصول خود در بازار تبلت‌ها با نام اچ‌تی‌سی فلایر در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا رونمایی کرده بود اما در صورت تحقق این امر، تلفن همراه هوشمند HTC Evo 3D اولین تلفن همراه با صفحه نمایش ?بعدی شرکت HTC خواهد بود.

نمایشگاه سیتیا با حضور شرکت‌های بزرگ مخابراتی و اینترنتی از دوم تا چهارم فروردین ماه سال آینده در شهر اورلندو ایالت فلوریدا برگزار خواهد شد.



<   <<   6   7   8   9   10      >
.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
قالب وبلاگقالب وبلاگ